Logo Kialum

Kialum, la nova marca de Grup Almansa per al món de la fusteria d'alumini

  • 16 Nov 2018
  • Soporte Abity

Grup Almansa, la fusteria d'alumini amb més de 40 anys d'experiència i immersa en un pla de renovació d'infraestructures logístiques, aposta per una nova marca Kialum per consolidar la seva posició en el sector i adaptar-se als nous temps. Amb ella, la companyia catalana pretén especialitzar-se en projectes d'obra nova en arquitectura, promoció d'habitatges, rehabilitació d'hotels i un servei especial per decoradors i professionals de la fusteria.

Sota aquesta nova imatge i el seu claim 'Inteligent System Aluminium', Grup Almansa busca amb Kialum comptar amb un disseny més actual concorde a l'Era Digital en què vivim i la creativitat, el core business de la companyia.

Aquesta nova marca és part d'una sumatòria d'accions que ve fent l'empresa per seguir sent líders en un mercat on Grup Almansa, ara sota Kialum, busca expressar-se de manera clara i potent, amb un símbol reconeixible i uns colors més contrastats.

Logo Kialum

Tenint en compte el servei que ofereix Kialum centrat en el disseny i l'eficiència dels seus productes, s'ha dibuixat un marc en el logotip inspirat en la finestra, ja que a través d'una finestra Kialum el món es veu diferent, des d'una privacitat inundada de llum natural, còmoda i fora de perill de tota inclemència. A més, la nova tipografia utilitzada suma innovació i agilitat, característiques pròpies del servei Kialum, així com millora la llegibilitat de la marca.

Les marques no són ens estàtics, són actius que evolucionen i s'adapten a l'entorn. Amb Kialum, creiem fermament que aquesta nova marca aportarà molts avantatges per poder fer front a les noves realitats.

Joan Almansa, director general de Grup Almansa assenyala que "la nova divisió respon a les necessitats actuals i futures dels usuaris, del context digital i dels grans players de la indústria de l'alumini a l'avantguarda de la innovació".

Claim de Kialum

La identitat corporativa d'aquesta nova ensenya s'estén també a un nou claim: 'Inteligent System Aluminium'.

"Per Kialum era imprescindible buscar un claim que inspirés, que fos rellevant, diferent i clar amb l'activitat de l'empresa. 'Inteligent System Aluminium' per a nosaltres és un missatge simple però directe, que apel·la al que de veritat sabem fer, compta qui som i ens fa més universals ", exposa Joan Almansa.

Comparteix aquesta notícia